Milí naši spotrebitelia,
už pred týždňom sme Vám poskytli vzor podnetu na Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorý určite mnoho z Vás využilo a veríme že aj využije.
Nakoľko nám v tejto otázke posielate množstvo nových podnetov so žiadosťou o radu, rozhodli sme sa poskytnúť Vám ďalší vzor podnetu.
Jedná sa o odlišný prípad ako ten, ktorý sme zverejnili minulý týždeň.
Veríme, že mnohí z Vás sa v ňom nájdete a využijete tento vzor na svoju ochranu a na hájenie svojich spotrebiteľských práv.
Vaše otázky nám stále pribúdajú takže aj z toho je zrejmé, že Slováci tento rok veľa cestujú, chcú cestovať a ešte budú cestovať. Zjavne si všetci uvedomujeme, že môže prísť opäť doba, kedy cestovanie nebude možné. Asi aj z tohto dôvodu je Vašich podnetov tak veľa. Z čoho ale máme veľkú radosť. Veľmi nás teší Vaša dôvera a fakt, že Vám môžeme poradiť a pomôcť.
Preto Vás opäť vyzývame, chráňte svoje práva, hájte svoje záujmy, nenechajte sa odradiť nikým a ničím. Je dôležité bojovať za svoju vec ak viete, že ste v práve.
Pretože iba tak je možné zmeniť správanie dodávateľov služieb voči spotrebiteľom.
No…. Vzhľadom na skutočnosť, že SACKA ( Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr ) na našu výzvu z minulého týždňa doposiaľ nereagovala, pripomíname, že naša ponuka stále platí. Veľmi radi vysvetlíme pro bono, ako sa má cestovný ruch robiť súladne s únijným právom súčasne pri zachovaní práv spotrebiteľov ako aj práv cestovných kancelárií a cestovných agentúr.
Opäť preto ponúkame vzor podnetu na SOI v súvislosti s dodatočne účtovanými palivovými poplatkami zasielaných spotrebiteľom od cestovných kancelárií, s ktorou sa môžete obrátiť na SOI buď zaslaním podnetu poštou, alebo elektronicky cez link:
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
Nech sa páči. A naozaj, brániť sa oplatí.