fbpx
- Reklama -
DomáceJ. Bittó Cigániková a M.Žiak majú výboru vysvetliť svoje...

J. Bittó Cigániková a M.Žiak majú výboru vysvetliť svoje fotky s oblátkami

-

J. Bittó Cigániková a M.Žiak majú výboru vysvetliť svoje fotky s oblátkami

Vážení čitatelia,

neustále sa snažíme zlepšovať sa a prinášať vám čoraz väčšie množstvo kvalitnejších informácií. Prednedávnom sme pridali spravodajstvo z regiónov, od júna však pripravujeme podstatne zásadnejšiu zmenu - pravidelné podcasty na rôzne témy, ktoré sa týkajú našej spoločnosti (ekonomika, investigatíva – vyšetrovacia žurnalistika, kultúra) či aktuálne podcasty o našej spoločnosti so zaujímavými hosťami.

Bez vašej podpory to však nebude možné. Potrebujeme technicky vybudovať podcastové štúdio a vybudovať tím pravidelných spolupracovníkov, ktorí budú pre Vás podcasty pripravovať. Zvážte teda možnosť podpory našej práce podľa vašich možností, odmeníme sa Vám kvalitným a nezávislým obsahom.

Podporte nás pravidelnou čiastkou 4, 6 či 10 eur mesačne na č. účtu:


IBAN: SK72 8330 0000 0028 0108 6712

Bratislava 22. septembra (TASR) – Poslankyňa Národnej rady (NR) SR Jana Bittó Cigániková (SaS) a poslanec Miroslav Žiak (SaS) majú Výboru NR SR pre nezlučiteľnosť funkcií vysvetliť svoje fotky s oblátkami na sociálnej sieti. Výbor si má od nich vyžiadať stanoviská vzhľadom na to, že začal voči nim konanie na základe podnetu od Martina Daňa. Pre TASR to uviedol predseda výboru Boris Susko (Smer-SD).

Na Žiaka už podal podnet aj poslanec Ondrej Ďurica (nezaradený). Žiak uverejnil v auguste fotku s oblátkami Horalky. Pre TASR vtedy pripustil, že išlo aj o solidaritu s výrobcom, ktorý čelil rôznorodým reakciám za slová o očkovaní.

Poslanci podľa ústavného zákona o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov nesmú používať svoju osobnosť na reklamu. Prípadné porušenie zákona rieši výbor pre nezlučiteľnosť funkcií.

- reklama -

Susko prednedávnom uviedol, že zákon nehovorí jasne, čo reklama je. V čase tvorby legislatívy neboli sociálne siete ešte tak výrazne využívané. Výbor už v minulosti pri posudzovaní reklamy na sociálnych sieťach rozhodol tak, že pokiaľ nejde o sponzorovaný status, nebude sa to považovať za reklamu. Ku každému podnetu sa podľa Suska pristupuje jednotlivo.

Bulletín - Veci verejné

Odoberajte prehľadný sumár článkov - 1x týždenne

1 komentár

  1. Reklamu robí ten, kto zverejní akýkoľvek pozitívny príspevok k nejakému produktu. To je jasné aj malým deťom.
    Bohužiaľ sa už dostávame v amerikanizácii už tak ďaleko, že upečieme kocúra, ktorého sme sušievali po kúpaní v trúbe starého šporáka v novej mikrovlnnej trúbe, lebo v návode nebolo vyslovene napísané, že sa to nemôže.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

- Reklama -

Mohlo by Vás zaujímaťČLÁNKY
Odporúčane pre Vás